innebandy.blogg.se

Balrogs styrelse - Dags att agera

Undra hur länge det dröjer innan Balrog skriver något om storförlusten mot AIK på deras hemsida. Det borde vara deras största förlust någonsin. Jag tror att ett väldigt kort matchreferat (kan inte vara kul att skriva det) kommer upp på lördag, dagen innan matchen mot Västerås. En match som kommer vara Balrog viktigaste match på hela säsongen. Förutom returmötet mot Västerås i vinter.

Undrar när man kommer att publicera ett pressmeddelande om vad som händer i affären kring Mikael Karlsson? Just nu undrar ju hela ib-Sverige, förutom Thomas Bodström (?) och Mikael Karlsson. Kommer Balrogs styrelse att ta ställning? Vill man sköta allt inofficellt så har man ju misslyckats totalt. Det är lika bra att lägga korten på borden. Jag tror att man måste få detta uttagerat innan man kan gå vidare på alla andra plan (sportsligt, ekonomiskt, publikarrangemang, arenafrågan, talangutveckling).

Om man tror att Micke Karlsson bluffar med kontraktet. Varför går inte styrelsen ut med fakta eller pressmeddelande och förklarar hur det ligger det? Ju längre pressmeddelandet från styrelsen dröjer desto fler personer kommer att bli misstänksamma (och tappa förtroende) mot Balrog och det kommer på sikt att dra ner Balrog. Hur långt ner man kommer att dras ner är helt och hållet upp till styrelsen.

Jag får liksom ingen ordning på Balrog:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 taip
skriven :

jag flyttade upp för att plugga men eftersom kursen inte var jag hade förväntat mig flyttade jag hem igen & spelar därför även denna säsongen för stanstad!